41 palua bt.Langemannshof

10 vragen voor William Lemans

In 2013 heb ik tijdens het organiseren van de Reunie 2013, 10 vragen gesteld aan mede organisator “William Lemans”

Verbazend leuk om dit weer terug te lezen.

W. Lemans, de drijfkracht achter het opsporen van oude dienstmaten, en het organiseren van een reünie.

Wat houdt iemand in beweging om 30 jaar bezig te zijn om uiteindelijk  het feest te organiseren waarvan je eigenlijk alleen kan dromen.


Vraag 1 : Wat was je eerste gedachten na het afscheid van je dienst maten in 1982?


Antwoord : Eerste gedachte was: shit en hoe moet het nu verder (ik moest ook wel een traantje wegpinken)

Natuurlijk maak je afspraken en zo maar daar is helaas niks mee gebeurd verder

Natuurlijk heb ik net als iedereen weer moeten wennen aan mijn ouwe baantje en de routine van het dagelijks leven.


Vraag 2 : Het viel dus niet mee, het afscheid. Heb je wel een echt afscheid genomen?


Antwoord : Ik heb eigenlijk helemaal geen afscheid WILLEN nemen maar het MOEST
Ik heb het daar een paar maanden moeilijk mee gehad
Zeker omdat we ons met het hele peloton hadden opgegeven om naar de Sinaï te gaan
En dat alleen Frans ten Bulte uitgenodigd werd voor een keuring
Ik vond de saamhorigheid zo sterk dat ik in de burger maatschappij alles ging vergelijken met ons peloton
En dan kom ja al snel tot de ontdekking dat dat niet werkt
Vooral bij mij werkgever was er totaal geen saamhorigheid en was het ikke ikke ikke
Maar na een tijdje ging het beter en daarbij komt dat ik in een voetbal elftal zat wat een beetje te vergelijken was met het 3e
Natuurlijk niet ieder moment van de dag bij elkaar maar 5x per week en dat hielp wel met het verwerken
Vandaar dat ik nu zo fanatiek ben om iedereen te vinden en een onvoorstelbaar leuke reünie te organiseren
Dat komt ook wel een beetje door mijn karakter denk ik
Ik ben iemand die van gezelligheid hou en het naar zijn zin heeft als anderen het naar de zin hebben.

Vraag 3 : In je diensttijd had je weinig keuze, maar toch is daaruit een hechte groep ontstaan. Denk je dat, dat er mee te maken had? Dat saamhorigheid ontstaan is door dezelfde omstandigheden waarin we toen beland zijn ?


Antwoord : Ik kwam op in Amersfoort en dat was best relaxed
Door een beetje achteraf te blijven heb ik ook geen echte ontgroening gehad
Wel een paar keer de bedden op zijn kant maar daar bleef het wel bij
Daar is eigenlijk de kiem gelegd voor de rest van de diensttijd
Daar werd je een beetje gehersenspoeld en moest ook alles "an-block" gedaan worden
Later in Ede werd de saamhorigheid vooral gesmeed in de kroeg
Iedereen heeft natuurlijk in Ede de keus gehad om in Nederland te blijven
Maar doordat onze band toen al redelijk hecht was zijn we op een paar na allemaal vrijwillig naar Duitsland gegaan
En in Langemansshof werd alles gecombineerd.
En wees nou eerlijk.
Als je 3 weken lang dag en nacht met elkaar doorbrengt dan wordt de band alleen maar hechter en sterker
Mede door het feit dat iedereen zich toch aan paste aan de meerderheid werd die band zo sterk
We moesten toen dingen doen die ons onzinnig of onmogelijk leken maar we deden ze omdat het
moest
Ook het feit dat we een redelijk eigengereide pelotons-commandant hadden droeg bij aan de kameraadschap van de mannen natuurlijk
Hoewel het volgens mij goed geweest is dat Joep zo was want anders hadden er misschien wel de grootste ongelukken gebeurd

Ik denk dat hij de moeilijkste tijd heeft gehad van ons allemaal
En na iedere oefening weer dat verschrikkelijke onderhoud waar ik een hekel aan had maar doordat iedereen er aan mee werkte werd dat ook weer minder erg
Mij is toen duidelijk geworden dat de oude spreekwoorden en gezegden niet zomaar zijn ontstaan, Gedeelde smart is halve smart, was duidelijk van toepassing
Mede daardoor kan ik bekennen dat die tijd "De mooiste tijd van mijn leven was"
Tot op de dag van vandaag vertel ik tegen iedereen.  " Als ze nu bellen dan ben ik binnen 10 uur weer parraat "


Vraag 4 : mooie woorden over deze geweldige tijd. Als er iets is wat je echt niet zou willen overdoen van je diensttijd, wat zou dat dan zijn?


Antwoord : Wat ik niet wil overdoen???   Daar vraag je me wat, het enige wat ik niet zou willen overdoen is het afzwaaien eigenlijk. Maar dat was iets dat echt moest helaas.
Ik ben van mening dat we met de saamhorigheid meer hadden moeten doen, NA de diensttijd een bedrijfje hadden we moeten beginnen en dat had nu een internationaal bedrijf geweest
Zeker omdat er jongens bij waren die veel meer in hun mars hadden dan ze lieten blijken. Dus denk ik dat we een kans gemist hebben.


Vraag 5 : Daar ben je dan na 30 jaar erg laat mee. Nu een tegenovergestelde vraag,, wat zou je het liefste over willen doen ?


Antwoord : Ik zou het liefst alles over doen,van oefening "Entré Nous" tot "Clover Fortune" en "Steunzool", machtig mooie oefeningen met veel kabaal van de tanks en het dagen bivakeren in het veld
Lekker afzien en toch op elkaar kunnen bouwen
Aan die oefeningen hou je toch de mooiste herinneringen over, dat je als peloton iedere keer weer alles voor elkaar kreeg.
Net als de "excursies" naar de Reeperbahn en naar Zweden met de boot, andere herinneringen maar minstens even leuk
Zoals ook de avonden in het KMT, waar er vaak en veel tijd werd doorgebracht onder het genot van een drankje
Dus eigenlijk zou ik mijn hele diensttijd wel over willen doen.


Vraag 6 : Met andere woorden, je mist die gezellige en je maten van toen?


Antwoord : Ik mis eigenlijk alles van die diensttijd.
De gezelligheid van de mannen onder elkaar, Iets wat natuurlijk ook wel in een voebalteam voorkomt maar da's toch net even anders, daar train je mee en daar voetbal je 3 helften mee en dan weer naar huis.
Iets wat toen in Langemanshof niet kon natuurlijk. Daar komt bij dat er nogal eens met een andere samenstelling gespeeld wordt.
En bij het 3e was er altijd dezelfde YPR chauffeur met boordschutter en ook de commandanten waren dezelfde, zelfs de 4-tonner chauffeur was altijd Fons.
Dan weet je waar je mee te maken hebt en op wie je kan rekenen (of niet) en daar hou je rekening mee
Er wordt maar al te vaak de nadruk gelegd op de gezelligheid maar we hebben ook af gezien in die tijd, met z'n allen in een boog tent met je slaapzak op de stro terwijl er kachels stonden te loeien. Levensgevaarlijk natuurlijk en het werd toch niet warm, maar iedereen deed zijn
plicht.
Want zo voelde iedereen dat ongemerkt toch wel denk ik

Of op oefening Clover Fortune wachten tot het eten gebracht werd. Toen er uiteindelijk pasta werd gebracht (half koud) bleek dat de saus er niet bij was, die kwam dan gewoon 2 uur later (nog kouder)
Als je dan de hele dag op het chauffeurs stoeltje hebt gebivakkeerd is dat geen pretje, maar na een paar vloeken nam je toch je taak weer op

En zo zijn er natuurlijk talloze voorvallen te noemen waarbij je op de proef werd gesteld, en dat is me dan wel bij gebleven
Na zo'n oefening of zo werden er altijd ervaringen uitgewisseld met een drankje erbij, en werden alle slechte ervaringen snel vergeten en kwamen de hylarische momenten boven .
Op die manier hoorde je dat het altijd wel slechter kon en dat iedereen heel veel humor had.

Tijdens de diensttijd heb ik geleerd dat je beter iets met volle overgave kan doen dan maar halfslachtig, en dan maakt het niet uit of het een leuke bezigheid is of niet.
Vandaar dat ik (voor anderen misschien) me zo inzet om de komende reünie te laten slagen.
Het is misschien gek om een half jaar van tevoren met een draaiboek te komen en zo,  Maar ik denk dat iedereen dan meer gestimuleerd wordt om te komen
Ongelofelijk trouwens dat er jongens zijn die hier niet bij willen zijn (maar dit terzijde)

Ikzelf zou voor zoiets ALLES opzij zetten


Vraag 7 : Je praat over plicht, vind je het ook je plicht om een reünie te verzorgen?

 

Antwoord : ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet mijn plicht vond om de reünie te organiseren
Het is eigenlijk de schuld van in eerste instantie Pieter Bos en daarna Paul de kort
Ik zal het even uitleggen hoe dat gekomen is
Ik kwam op een goeie dag wat mail adressen tegen op mijn PC van oude dienstmaten
Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en heb er een mailtje aan gewaagd
Daar kreeg ik leuke reacties op en het advies om me op te geven bij FaceBook
Dat heb ik toen gedaan en zo kwam ik in contact met Pieter via de chat
We hebben wat uurtjes samen gekletst in het begin
Daar is ook het idee ontstaan van een reünie
Pieter wilde bij elkaar komen en is toen anderen gaan zoeken via internet
Ik had voorgesteld om met z'n allen de tent op te slaan bij hem in de tuin
Hij vond dat een goed idee en dat zou dan plaatsvinden op 1 Juni 2013
Ondertussen waren er meerderen op Facebook actief en Paulus vond het véél te lang duren
Vandaar dat we iedereen die we toen hadden gevonden hebben opgeroepen om naar Utrecht te komen
Een oproep waar wonderwel veel gehoor aan gegeven werd
Daar in Utrecht ben ik besmet geraakt met het reünievirus
Ik heb het daar zo erg naar mijn zin gehad dat het naar meer smaakte
Ondertussen bleek dat Amerik ook héél fanatiek was in het zoeken en ondersteunen van een en ander
Hij heeft ook heel veel werk gemaakt van de website over het 3e peloton www.de-fam.nl
Op die reünie zijn ook weer nieuwe contacten gelegd die later van pas kwamen bij de zoektocht naar nog vermiste maten
Door de stimulans van Erik ben ik toen de laatste maten gaan zoeken
Die hadden we niet kunnen vinden als we niet de onverwachte hulp van Fons Otten hadden gehad
Die kwam op de meest onverwachte momenten met weer een telefoonnummer of adresje
De herkomst van de informatie wil ik eigenlijk niet weten maar het is wel een feit dat we nu iedereen gevonden hebben
De grootste domper tijdens de zoektocht was het bericht dat Erik Schut bij een noodlottig ongeval was betrokken geweest
Ik heb de dag nadat ik zijn moeder aan de telefoon had gehad een hele slechte dag gehad
Ik kon het maar niet begrijpen en eigenlijk dacht ik eraan om ermee te stoppen
Maar 's avonds werd ik onverwacht gebeld door de weduwe van Erik die me een hart onder de riem stak
Ze zou me een mail gaan sturen met een soort levensloop van Erik (helaas heb ik die nog niet ontvangen)
Maar haar woorden hebben me een nieuwe stimulans gegeven om door te gaan
Ze vond het ontzettend gaaf dat we
IEDEREEN gevonden hadden en dat we de reünie zeker moesten houden
Het is natuurlijk ook uniek (zoals wij altijd al waren) dat iedereen is gevonden

Nu eigenlijk het antwoord op jouw vraag:
Ik voel het niet als mijn plicht maar ik heb de indruk dat de rest van het peloton zich er niet zo druk om maakt
Die zijn nog te druk met hun gezin en carrière
Iets waar ik me nooit zo druk om gemaakt heb
Ik heb inmiddels teveel mensen om me heen verloren
Mensen die me na aan het hart lagen en er van de een op de andere dag niet meer waren
Ik ben van mening dat men beter
nu kan leven
Vandaar dat ik samen met Amerik fanatiek bezig zijn om de reünie te organiseren
In het begin ging dat wel en we hadden de wildste ideeën
Maar ondertussen zijn we versterkt met Jan (Kruimel) Duivestein en even later nog met Pieter Bos
Mede door het feit dat de rest schijnbaar druk is met "zijn leven" doen we dus onze best om er een onvergetelijke dag/avond en nacht van te maken
Dat zal niet meevallen want ik stel hoge eisen aan een feest hahahaha
Ook doordat de anderen druk zijn wordt ik wel eens gek als de reactie op een mailtje van mij lang op zich laat wachten
Da's trouwens een slechte eigenschap van me: Ik haat wachten
Ik wil het liefst gewoon chatten met iedereen maar de meesten hebben daar niet of nauwelijks "tijd" voor
Op mij komt dat dus over als een soort desinteresse of iets anders
Gelukkig zijn er enkelen die
wel tijd maken voor het organiseren van de reünie
Ik zie het dus niet als mijn plicht

Maar wie zou het dan doen?


Vraag 8 : Zoals je schrijft, stel je hoge eisen wanneer je een feest organiseert.  Dit gaat dus een super feest worden. Hoe hoog schat jij de kans in dat er na de reünie weer zo’n groots feest word  georganiseerd?


Antwoord : Ik acht de kans op een groot feest bij de volgende reünie 100% aanwezig
Feit is dat er voor de reünie van 1 Juni "maar" 15 jongens zich hebben opgegeven
Onbegrijpelijk eigenlijk als je je bedenkt dat je nergens op de wereld zoiets kan meemaken voor zo weinig geld
(met jongens waar je 10 maanden lief en leed mee hebt gedeeld gezelligheid,
eten, knabbeltje's, hapjes, optredens, slaapgelegenheid. ontbijt en vrij parkeren)
Feit is ook dat het huidige organisatie-team nog geen enkele ervaring heeft
Dus kunnen we van deze reünie aannemen dat het geen groots feest KAN worden
Ikzelf hou wel eens thuis een feestje voor een man of 20-30 en dat is altijd geslaagd
Genoeg hapjes en drankjes maar het ouwe 3e is natuurlijk van een andere orde
Daar moet alles en dan bedoel ik ook
echt alles tot in de puntjes geregeld zijn.
Van een schoon toilet tot genoeg prikkertjes bij de kaas blokjes
Van genoeg hangertjes in de garderobe tot warme hapjes op een zilveren schaal
Eigenlijk moet alles zo zijn doorgenomen dat er voor de organisatie geen verassingen kunnen ontstaan.
Dat vergt van de organisatie wel behoorlijk wat inspanning en vooral veel tijd
Omdat ik behoorlijk kritisch ben en het allemaal "zo goed weet" wil ik niet dat ik achteraf hoor dat er iets niet goed was
Daarom maken we er ook zo'n werk van
En je kan het nooit
perfect doen omdat er altijd wel IEMAND is die wat te zeuren heeft (wie de schoen past....)
Wel streven we ernaar om een moeilijk te overtreffen evenement te organiseren.

Eigenlijk staat of valt alles met de instelling van iedereen en de juiste muziek op het juiste moment.
Natuurlijk wordt de sfeer verhoogd met 1 of 2 verassingen maar dat kan en mag je voor de eerste grote reünie
van dit team nog niet verwachten
Al doe je nog zo goed je best dan nog hangt de gezelligheid van de gasten af natuurlijk
Iedereen heeft het voorlopige draaiboek gekregen en slechts enkelen zijn enthousiast
Daar maak ik uit op dat de rest "beter" gewend is
Maar omdat er verder geen reactie komt weet het team ook niet waar ze aan toe zijn
Ik denk dat we met het team een echt leuke dag hebben samengesteld
We zijn eigenlijk uitgegaan van eigen voorkeuren en dat bij elkaar geplakt
De een vind dit leuk of lekker
De ander vind dat leuk of lekker
En zo zijn we na een eerste "Brainstorm" op het 1e draaiboek gekomen
Later hebben zich Kruimel en Pieter zich vrijwillig gemeld om hand en span diensten te verlenen
en natuurlijk hebben die nu een evenredige stem in het geheel
Ook kwamen ze met enkele TOP-IDEEËN die onmiddellijk zijn gehonoreerd
Aanstaande Zaterdag 2 Feb. komen we voor het eerst bij elkaar in de nieuwe samenstelling
Dan zullen ook echt alle hekele punten door genomen moeten worden
Na de vergadering zullen we verslag uitbrengen en
iedereen weer een mail sturen met het definitieve draaiboek

Ik wil wel met klem benadrukken dat iedereen geacht wordt om om 13.00 uur aanwezig te zijn.

We willen dan echt starten met het draaiboek waarvan sommige punten niet helemaal duidelijk zijn
Voor de duidelijkheid zal de punten even doornemen

1} De ontvangst die hebben we op een uur gepland omdat er altijd zijn die niet op tijd komen
Om 13.45 uur
UITERLIJK willen we een moment stilstaan bij het overlijden van ERIK SCHUT
Een kleine toespraak en 2 minuutjes stilstaan en gedenken is denk ik wel het minste wat we kunnen doen
Vandaar dat ik hoop dat iedereen gewoon op tijd is

2} Om 14.00 gaan we "
het café" openen
Da's op zich al een belevenis denken we
Ik hoop dat er onder het genot van een drankje en een lekker stukje muziek uit de jaren '80 een ongedwongen sfeer gaat ontstaan
Zodat iedereen eens rustig met elkaar kan babbelen ( iets waar we in Utrecht te weinig tijd voor hadden )
( Ik ben bijvoorbeeld vreselijk nieuwsgierig naar de Joep van toen HAHAHA )

3} Disco uit de jaren 80 is leuk maar voor de organisatie een hele klus om muziek bij elkaar te zoeken uit die tijd
en dan ook nog eens in een leuke volgorde achter elkaar te plakken (Natuurlijk zijn suggesties nog steeds welkom)

4} Tegen een uur of 6 hebben we natuurlijk wel trek in wat eten en dat moet dan ook geregeld zijn
Juist omdat we zo weinig terugkoppeling krijgen hebben we voor chinees eten gekozen (mocht er iemand zijn die dat niet lekker vind dan oren we dat graag)
We denken dat in 2 uur de tafels wel weer leeg kunnen zijn om ons op te maken voor de avond (evt. verkleden is mogelijk) hahhaha

En dan komt er een tweesprong in het draaiboek

5} Het is nog niet bekend gemaakt maar het kan zomaar zijn dat we na het eten een puzzletocht gaan houden
Als het namelijk mooi weer is leek het de organisatie een goed idee om een beetje actief te zijn zodat het eten een beetje kan zakken
Natuurlijk geen uren speuren en zoeken maar gewoon ff lekker buiten aan de gang
Mocht het regenen dan gaan we met het orginele draaiboek verder natuurlijk

6} Als we binnen zijn dan gaan de videoclips van start
Ook zo'n onderdeel waarbij de organisatie zich weer wat op de hals heeft gehaald
Overal ouwe clips zoeken, rippen, opslaan en weer ordenen

7} Om een uur of 10 hoopt de organisatie dat de meesten zodanig bij stem zijn dat we aan de karaoke kunnen beginnen
Het gaat natuurlijk meer om de lol dan om het zangtalent maar misschien vinden we wel de nieuwe Hazes of Borsato

8} Dan om een uur of 12 "de Zanger"
Ook een punt waarmee de organisatie het zich niet echt makkelijk heeft gemaakt
Nog steeds vinden achter de schermen koortsachtige onderhandelingen plaats met verschillende artiesten-bureau’s
Wel is zeker dat het echte top artiest wordt.

9} HAHAHA vanaf 00.30 uur tot het einde staat alles open
Als er een einde komt aan dit feest zal het niet vroeg zijn ben ik bang maar ieder bepaald voor zichzelf wanneer hij gaat "meuren"

Wel gaat de organisatie er van uit dat dat rustig en ordentelijk verloopt
Dus geen bedden ondersteboven en geschreeuw maar rekening houden met iedereen

Hopelijk zijn er nog jongens die zich bedenken en zich alsnog opgeven.



Vraag 9: Met een draaiboek werken is op zich wel slim. Dan kan er weinig fout gaan zou je zeggen. Hoe zit dat met de drank die iedereen zelf mee moet nemen?


Antwoord : We hebben in eerste instantie een draaiboek gemaakt om het onszelf wat makkelijker te maken
We kunnen dan per onderdeel kijken wat er voor nodig is om dat onderdeel te laten slagen
En kunnen we stap voor stap het draaiboek perfectioneren
Dan heb je een beter overzicht en minder kans dat er dingen vergeten worden
Dus eigelijk om de organisatie een beetje in te dekken
Iedereen heeft het draaiboek gehad en er op kunnen reageren

Dan over de drank die iedereen voor zichzelf moet regelen

We zijn bij het keuren van de lokatie gewezen op het feit dat we de drank ook daar kunnen afnemen
Een aanlokkelijke gedachte maar dan moet je erg veel in voorraad laten nemen
Niet iedereen houd bijvoorbeeld van Bacardi met cola
Sommigen hebben liever Captain Morgan met cola
Daar komt bij dat het dan wel eens een dure geschiedenis worden
Terwijl we er naar streven om zo gedkoop mogelijk een feest van jewelste te organiseren
Dus om ervoor te zorgen dat iedereen drinkt wat ie lekker vind hebben we besloten dat we allemaal onze eigen drank meenemen
Dát houd dus weer in dat als je (zoals in mijn geval) het liefst BACO drinkt
Dat je dan de Bacardi EN de cola zelf mee brengt
Ik ben van plan om een paar flessen cola extra mee te nemen maar da's noodgevallen
De bierdrinkers hebben het wat makkelijker
Die nemen alleen een hoeveelheid Bier mee voor zichzelf

Verder heeft de organisatie aan iedereen de oproep gedaan om een lokaal likeurtje mee te nemen
Dan kunnen we een
LIKUURTJE inpassen in het feest-schema
Onder er een lokaal likeurtje verstaan we natuurlijk een drankje uit de streek van herkomst
ikzelf heb bijvoorbeeld een kruikje met "juttertje" gekocht omdat dat ergens anders niet of moeilijk te krijgen is
Ik kan me voorstellen dat Pieter Bos bijvoorbeeld een Frans likeurtje meebrengt

Natuurlijk moeten we er voor waken dat het een bacchanaal wordt maar we zijn allemaal oud en wijs genoeg denk ik.

Vraag 10 : Een Likeurtje meenemen om een Likuurtje te houden, lijkt mij een leuk plan. Dit is de 10e  vraag, is er nog  iets wat je nog zou willen toevoegen aan je mooie antwoorden?


Antwoord : Ik kan natuurlijk een heel lang verhaal op gaan hangen maar dat heb ik bij de meeste vragen al gedaan
Wel wil ik nog wel wat toevoegen
Tijdens de zoektocht naar pelotonsgenoten is me opgevallen dat wanneer we weer iemand gevonden hadden
Er heel enthousiast gereageerd werd en meteen op Facebook gekeken en gechat werd
Helaas valt me de laatste tijd op dat er veel jongens zijn die niet meer de moeite nemen om even goeiendag te zeggen
Vaak is het een klein groepje dat op Facebook met elkaar chat
Wel worden de verschillende berichten gelezen maar een reactie erbij plaatsen is blijkbaar teveel gevraagd
En ik moet je zeggen dat me dat enorm tegen valt
Niet dat dat mijn drang om een leuke gevarieerde reunie te organiseren minder maakt
Maar net als de rest van het organisatie-team wil ik ook regelmatig contact om ieders grieven te horen
Dan kunnen we een zo perfect mogelijke dag en avond organiseren
Wie niet reageerd zal ook tijdens of na de reunie weinig in te brengen hebben
Om maar te zwijgen van eventuele klachten en/of opmerkingen
Zoals bekend komt de organisatie op 2 Februari bij elkaar
Dan zal het definitieve draaiboek worden samengesteld en waar nodig uitgelegd worden
Iedereen zal dan een mailtje krijgen en ik hoop dat er dan WEL enige reactie komt
Zo niet dan gaat de organisatie er van uit dat alles perfect is samengesteld
We gaan dan ook alles wat in het draaiboek wordt vermeld zo perfect mogelijk organiseren
Dat zal enige weken in beslag nemen en natuurlijk houden we iedereen via Facebook op de hoogte

Ik kan al wel op enige punten vooruit lopen

Het is
TEN STRENGSTE VERBODEN OM IN ' HET CAFÉ ' TE ROKEN
Het is
TEN STRENGSTE VERBODEN ALCOHOL TE MISBRUIKEN
Het is
TEN STRENGSTE VERBODEN ALCOHOL BUITEN TE NUTTIGEN

Natuurlijk gaat de organisatie er van uit dat ieder zijn eigen verantwoordingen kent

Verder ga IK er van uit dat de reunie er eentje wordt die zijn weerga niet kent
De organisatie doet zijn uiterste best om het feest te laten slagen en iedereeen op de hoogte te houden

Als laatste wil ik de volgende persoon die de volgende 10 vragen krijgt succes wensen
Ik hoop dat hij ook wat meer van zichzelf bloot geeft.


Bedankt William voor deze geweldige bijdrage